27 SEPTEMBER


Vilken måndag!
Vaknade halv 8 och hade föreläsning klockan 8.
Kunde garanterat ha sovit mycket längre! Höll på
att somna på plats men efteråt väntade grupparbete.
Kom hem vid halv 3 och tog en powernap på 20 min.
Då kan ni tänka er hur trött jag var eftersom jag
aldrig brukar kunna göra det. Skönt var det och
välbehövligt innan det var dags för Bodystep med Lisa :)

Hem och duschade och sen kom agge på kaffemys
och idol. Nu yrar hon runt och hittar inte sin tändare
innan hon ska gå hem. Utan tändare överlever inte
Agge! Så nu svär hon och säger fula ord.

Imorgon ska jag klippa mig och som vanligt vet jag inte
hur, men iaf ta bort allt det slitna. Åka och storhandla mat
och avgassystem med, roligt att lägga pengar .. NOT !!!!

Snart börjar Lite sällskap och sen ska vi se
första avsnittet av Dexter som kom idag, som jag längtat :D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0