EN EN GRODA GRODA HOPPADE ÖVER, NEEEEEEEEJ!



Det är söndag igen och jag har haft en bra helg.
I fredags slappade jag, agge och millan framför
idol med lite chips och dipp! Så skönt, jag njuter
av varje lugn och skön stund i mjukisbyxor : )

Igår var det planerat fest så det blev det. Först
kollade vi på OH MY! på skylten, vänner från
Sundsvall och dom är ju alltid lika bra! Kollade
även på Zackarias efter. Gick hem till mig efter
och sedan vidare mot Pitchers. Blev en rätt lugn
kväll för min del, men jag tro mig känna en aning
huvudvärk! Rolig kväll med fina vänner

Idag blir det nog som i fredags. Byter ut idol mot
Ensam mamma söker och plussa på en pizza, Fint !

OH MY!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0