FOLKÖL OCH DUNKA DUNKA!



Jag fullkomligt älskar comhem-reklamen med katten! :P
Skrattar lika mycket varje gång , haha!

Känns skönt att komma igång med träningen igen.
Alltid lika jobbigt så här i början men det känns
jätteroligt att ha fått med sig Lisa :) Roligare att ha
med sig någon att bli peppad av. Imorgon ska vi köra
Burn-pass och på torsdag ska vi prova på Afro :D
Det blir en utmaning, herregud!

Just nu sitter jag och väntar på att agge ska komma.
Äntligen får jag krama om henne lite. Har fixat mat
och ska sätta på kaffe, haha! Blir jag extramamma igen!




Kommentarer
Postat av: Lisa b

bääst är vi! <3

2010-09-14 @ 09:37:04
Postat av: Ronja

Häng med på salsan på måndag igen. Det var stört roligt! :)

2010-09-14 @ 20:31:52
URL: http://ronjawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0