KVALITETSTID!


Idag har jag varit till min bästa frisör Caroline på Unique här i Linköping. Kan verkligen rekommendera henne om ni har vägarna förbi eller för er som bor här i Linköping och behöver klippa sig. Blir alltid lika nöjd och glad när jag går därifrån. Köpte med mig schampoo och balsam med, ni vet frisörgrejer luktar ju alltid så gott och är så bra! Sen var jag och storhandlade mat och även ett nytt avgassystem som ska bytas inför besiktingen nästa vecka. Så idag har jag spenderat en del pengar!

Ikväll bjöd Agge mig på middag : )
Det serverades Spagetti med "mammas köttfärssås". Alltid lika gott och mättande. Angelica är väldigt duktig på att laga mat om hon bara vill och orkar. Till efterrätt blev det nybakad sockerkaka med ett glas iskall mjölk. Tar vara på all tid i världen nu innan hon åker hem till Sundsvall på lördag och blir borta jättejättelänge... - ja jag tycker det är tråkigt! Hon kom ju nyss :O

Besvikelsen blev stor när jag trodde att jag hade sovmorgon och började kl 13 imorgon när jag kollade i almenackan och det stod 08.00 föreläsning. Så nu kan jag inte vara vaken hur länge jag vill och se en film som jag tänkt! - that sucks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0