MITT I VALDEBATTEN!


Jag har den sjukaste träningsvärken, den är riktigt sjuk alltså!
Jag kan inte stå vanligt, kan inte gå vanligt kan inte ligga vanligt
och kan knappft fan gå på toaletten normalt ! Tänk att "kissande
hunden" kan orsaka detta. Vi kommer nog att köra Burnpasset
nästa vecka med och hoppas att kroppen vant sig lite..

Igår hade jag längsta dagen hitills på min praktik. Kom till skolan
8 och kom hem kvart över 8 på kvällen. Först vanlig skoldag, sen
konferans, sen arbetslagsträff och tillsist föräldrarmöte. Mycket
intressant och roligt. Jag tycker att det är nu min praktik börjar
betyda något och jag känner mig alltmer som en lärare :)
Ska tillbaka imorgon och kartlägga mina två elever !!!

Nu ska Nicke hjälpa mig att fixa min nya dator :D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0