BLÖDIG


Igår hände det något roligt och jag började asgarva och tårarna sputade på en gång.
Nicke frågade hur egentligen tårarna kunde komma så snabbt, jag skyllde på hormoner!

Såg precis reprisen av en unge i minuten. Ni som känner mig vet hur intresserad, eller
hur mycket jag älskar att se sånna dokumentärer. Många skakar säkert på huvudet åt
det. Bölade som en gris till detta avsnitt med som till alla andra, och jag vet inte varför :D
Men samtidigt blir jag sjukt skrämd, en dag ligger jag där och har så fruktansvärt ont. FY!

Vad tycker ni om programmet?


Kommentarer
Postat av: Tanja

AJ!! Kan verkligen inte se på sånna program utan att själv få ont haha

2011-04-21 @ 14:16:18
URL: http://tatsiananestserava.blogg.se/
Postat av: Kattis

Inte fy, det är underbart! det häftigaste en tjej kan göra/gå igenom. Jag ser fram emot det som bara den! :) Brukar också se en unge i minuten men tycker faktiskt att vissa av dem överdriver. Det gör ont och är skitjobbigt men tiden springer förbi och det är över på ett kick. :) Bli inte skrämd, längta! ;)

2011-04-29 @ 22:26:04
URL: http://kattajonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0