KESOKAKA


Vardagen är tillbaka och jag har precis tagit en paus i pluggandet och gjort kesokaka.
Hittade receptet hos annasara.net. Hade en burk keso så varför inte testa lite, lätt som en plätt att fixa. Blir en kort vecka, snart helg igen och valborg. Lite planer för valborg så hoppas på fint väder :)

Nästa vecka börjar min vfu, tre veckor ska jag vara i en årskurs 5. Skönt att det är samma skola som jag varit på innan hela året. Så det känns rätt kul faktiskt. Men ja, lite skillnad på att vara i åk 1 och 5. Så lite nervös är jag också måste jag säga!

Nu blir det kaffe och kesokaka, agge kommer hit :)

Kommentarer
Postat av: Caroline mamma till Juni

Å det lät gott! Och nyttigt.. Måste testas =) Hoppas allt är bra i linköping!

Kram

2011-04-28 @ 09:44:06
URL: http://carolinerydell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0