VÅR LOVELY!


jag vågar påstå att våren är här i Linköping och att sommaren är på väg.
Jag tog en promenad igårkväll vid klockan 19 och då var det 17 grader ute!
Folk sprang runt i kortvyxor och kortärmat :) Allt blir så mycket bättre!
Ska orka mig ut på en promenad snart med. Men sååå sjukt trött.

Inatt sov jag dåligt, och tror det beror på att jag innerst inne var lite nervös
för vad som skulle komma. Idag har jag vikarierat som lärare själv i en klass.
Så för första gången har jag haft hand om en egen klass. Det gick bra! Men
visst testade någon mig lite i början. Men tycker att det gick rätt bra ändå :)
Så nu nästa gång kanske jag inte behöver vara så nervös.
Jobba på torsdag med i Lambohov där jag var förra veckan, änggårdsskolan.

tänk om jag kunde göra som många andra, ta en liten powernap...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0