HOME SWEET HOME!



Har tillbringat 5 dagar i Sundsvall och nu är jag hemma i Linköping igen.
Väl där uppe hann jag bli 23 år också. Trevlig kväll med 3rätters middag
och lite öl å vin:) Fick med mig hem en kaffemaskin som är guld värt.
Välja mellan cappuccino, machiato, kaffe, choklad, espresso osv :D
Nu kanske man till och med kan hinna med en kaffe tidigt på morgonen
innan skolan. Bra present :)

Imorgon blir det lite förberedelser inför lördagens kräftskiva!
Skapligt taggad. Blir ett bra avslut på denna sommar då man går tillbaka
till verkligheten på måndag. Upprop och kursgenomgång kl 13. yeeeeeey!

Nu ska jag försöka bli trött, får sådär nu förtiden.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0