NORRKÖPING


Jag har nu pendlat till Norrköping i en vecka. Tagit typ fyra olika vägar till skolan för att med förhoppning hitta den kortaste och snabbaste vägen, tror den är funnen nu. Kämpat mig uppför alla Norrköpings jävla backar, hela staden är en stor jävla backe så när man väl kommer till skolan är man svettig åså. I huset vi håller till finns inte en cafeteria utan äckliga kaffeautomater, så imorse köpte jag mitt behövliga kaffe på pressbyrån på stationen. Fick veta idag att de ska höja priset på tågkorten.

..Okej, jag ska sluta gnälla!
Har faktiskt hitta positiva saker med... Typ salladsbaren på ICA! Typ bästa och godaste. Som min kära vän Cilla skulle ha sagt, mat är alltid viktigt! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0