ONSDAG


Min dygnrytm blir bara värre och värre.
Idag kom jag inte upp för än klockan 13, vilket är alldeles för sent enligt mig.
Innan jag jag kunnat vakna 10 oavsett när jag somnat. Iofs kan det bero på
att jag som väldigt hackigt inatt... Vakna, somna om, vakna, somna om osv.

Hur som helst mötte jag upp Hanna och Tindra på stan för att sedan ta en
promenad hem till dom. Där bjöds det på lite fika, massa bus och surrande.
Gillar verkligen att jag och Hanna har kunnat ses så mycket nu senaste tiden.

Därifrån tog jag en promenad tillbaka till stan och gav gymmet ett besök.
Så ändå om halva dagen försvann i sömn har jag gjort något med denna
onsdag iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0