SLITEN TJEJ



Idag känner jag mig inte alltför pigg. Vilket beror på den roliga gårdagen som blev över förväntan. Det blev förfest här hemma med massa trevliga folk. Ronja kom hit med, vilket var på tiden. Roligt att man fortfarande kan ses trots alla år, 7år. När vi var nöjda drog vi vidare till Sliver/Harrys där vi dansade tills klockan slog hemgång. Avslutade kvällen med lite tacos innan jag totaltdeckade i soffan. Vakna vid 10 och kände ändå att dagen kunde bli bra, med vid 12 kände jag inte så längre. Fruktansvärd huvudvärk! Börjar ordna upp sig nu. Blir film och chill hela kvällen. Imrogon ska jag vara barnvakt så då gäller det att vara på alerten!


Kommentarer
Postat av: Ronja

Jättekul att få hänga lite med er! Hocke ville hem igår och jag var inte sen att haka på eftersom min budget blinkar röd efter utlandet. Hoppas ni hade det jätteroligt igår. Vi får se till att göra om detta snart, och då ska jag vara med hela kvällen ut. Kram :)

2011-08-07 @ 20:10:12
URL: http://ronjawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0