TILLBAKA I LINKÖPING


Att komma hem utan förseningar eller det minsta krångel var väl helt enkelt för bra för att svara sant. Tror jag aldrig har åkt till sundsvall över julen utan att det har jävlats med mig på dit- eller hemvägen. Men nu är jag hemma igen efter lite förseningar, byte från tåg till buss, byte från buss till tåg och byte till annat tåg. Sitter i Vikingstad, Nicke hämtade mig direkt på stationen sen åkte vi hit och sov. Fick jag ju träffa Millan med:)

Jaha onsdag idag, tre dagar kvar till nyårsafton. Känner mig rätt taggad för det faktiskt. Kommer vara omringad av massa underbara vänner, äta en god och välkomponerad middag och bara njuta med med lite god dricka! Tror på detta nyår:) Sen börjar ännu ett nytt år och jag tycker det är lika skrämmande varje år. Hur kommer detta år bli? Kommer det bli som nu? Vad kommer hända? - nä, ska inte tänka så! Kan ju se fram mot sista året av min utbildning:D

Annars kommer nog dagarna fortsätta i lathet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0