ZUMBA!


Idag har Lisa och jag testat på det som verkar vara den populäraste träningsformen just nu, Zumba! :) Sjukt svårt att få plats, redan fullbokat en vecka innan när det släpps. Står i kö som nr 16 nu tills nästa vecka lix. Jag var faktiskt nervös till en början, men  efter kanske 5 låtar gick det att ta det lite mera seriöst och man kom in i det rätt fort. Sjukt jobbigt, svettigt och sjukt jävla roligt :D Alla borde testa!

Nu har jag duschat och fått i mig lite mat, så nu blir det soffhäng hela kvällen.
Imorgon blir det tvättstuga, yey!


Kommentarer
Postat av: lisa bodini

like it :D

2011-02-16 @ 21:02:21
Postat av: sanna

va duktig du är hela tiden :D

2011-02-17 @ 00:35:37
URL: http://sannadee.blogg.se/
Postat av: Angelica

Du är så bra malin, så sjukt bra! Jag måste också börja träna, borde inspireras utav dig.. fast jag får skylla lite på att jag har varit sjukt, lite.



Har tänkt testa zumba enda sen jag skaffade kortet men har inte gjort det än, måste alltså göra det! :D jag är bara så dålig på allt som har med att röra sig dansliknande att göra... haha

2011-02-18 @ 21:31:43
URL: http://angelicaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0