BORT MED JULEN!


Första veckan på nya året har börjat bra. Jag har inget nyårslöfte
för det går ändå alltid åt helvete av erfarenhet, men jag har lovat
mig själv att komma igång med träningen igen, vilket jag har gjort.
Men jag kan erkänna att motivationen finns inte där ännu, utan jag
går mer på tjurighet och för att jag känner att jag måste !

Idag klev jag upp vid halv 9 fast jag lika gärna kunde ha
sovit fortfarande. Försöker vända tillbaka dygnet och hitta vardagen
igen. tycker det blir lite jobbigt när man kommer in i en fas att sova
halva dagarna och sen inte hinna med något, utan fastnar i soffan...
Nu har jag hunnit med film, håller på att tvätta, städar bort julen och
tar en paus nu för att snart fortsätta. Klockan 17 ska jag träffa lisa
och köra lite Body Pump.

Måste hitta motivationen till skolan. den har försvunnit nu under lovet
och det är inte sådan bra timeing för det. Jag måste läsa lite, kolla
igenom uppgift 8 som ska vara inlämnad imorgon samt börja läsa in
mig till tentan som är den 19.e Vore ju iofs kul att veta vad vi ska ha på!


Slänger in lite bilder från nyår, det lilla som finns.....







Kommentarer
Postat av: lisa bodini

superduperfina bilder på dig! <3 klänningen va ju asfin!

2011-01-06 @ 10:20:28
Postat av: sanna

meeen va fiiiina ni var gullungar !

PUSS

2011-01-08 @ 02:12:29
URL: http://sannadee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0