JAG GÖR EN HIGH FIVE PÅ DEN!


Nu tar jag en välförtjänt helg känner jag. Denna vecka har varit tung med tanke på alla tidiga morgnar och vände helt på dygnet under lovet. Idag hade vi seminarium angående avhandlingarna som gjordes under lovet. Min blev godkänd eller citerat: " Väl utförd uppgift/ Margareta Lindkvist" , HIGH FIVE på den ni!

Nu väntar tentaplugg resterande dagar fram tills onsdag. Är dock inte så jättemotiverad till detta, utan känner mig bara tvingad, så kolla på tv och film är mycket trevligare. Btw, nu ska jag ge er ett sjukt bra filmtips! The Town med Ben Affleck. Den går på bio nu, men vi laddade hem den efter tips från min bror och så jävla bra. Vet inte om det beror på att den utspelar sig i Boston och att jag känner typ igen mig överallt i filmen, eller om den bara är asbra, ni får avgöra själva! Se den!

Jag och Lisa-bejben körde spinning ikväll och nu har jag sjukaste träningsvärken. Hade redan från igår när vi körde pump, men nu alltså. Jag som ska gå på idol och rocka fett imorgon :D

.. ta tag i lite plugg innan sängen!
Om inte tvn lockar mer..


Kommentarer
Postat av: lisa bodini

eller hur asa braig film! såg på bio! LIKE HIM, MYCKET :D



puss <3

ps. aj min rumpa! ds

2011-01-14 @ 08:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0