SKRÄMSELPROPAGANDA!


Haha det är bra att mina gäster vet vad som gäller!
Det räcker tydligen med lite tjat och hot om att komma i tid :D


Malin Östlund:
äruuuuuuuuuuuuuu taggad?
Sara Petersson:
hahaha skoja inte !!!
är du ?!
Malin Östlund:
:d
absolut, jag går in som fan för detta!
:D:D
Sara Petersson:
haha jag känner det!
det är härligt!
Malin Östlund:
:P:P
Sara Petersson:
gäller någon särskild dresscode btw ? ;);)
Malin Östlund:
nejdå! :P:P
de är fritt fram
viktigast är att passa tiden, fullspäckat schema ;D
Sara Petersson:
hahha
kul att jag drömde en mardröm natten till fredag
jag hade missat fördrinken och va fett försenad !!!
katastrof hahah
Malin Östlund:
HAHAHA
Fullständig katastrof!
Sara Petersson:
det må ikke hända !!!
Malin Östlund:
absolut inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0