DAGEN D!


14 juni, den dagen man lite ometvetet räknat ner till.
Inatt blev det en tur till Arlanda för att säga hejdå till Nicke och Victor som
drar till USA i tre månader. Det här med att säga hejdå är aldrig trevligt...
Men jag vet ändå att de kommer ha det sjukt kul där borta och det lever jag på! <3

På väg hem skulle jag och Leffan ta en annan väg för att slippa rusningstrafiken
genom Stockholm, men det slutade med att genvägen blev en omväg och vi
hamnade i Västerås, ha! Där efter somnade jag och vaknade hemma i Linköping.
Så hem kom vi iaf och jag kanske inte var världens roligaste sällskap :P

Sov ytterligare 2 timmar innan Agge och Sanna kom hit. Gjorde några ärenden
på stan och sen satt vi oss i solen och drack lite kaffe och åt lunch. Inhandlade
en tröja med för 100kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0