YOU ARE NOT ALONE


Det är inte för än nu jag känner att jag är rätt själv här hemma :P
Hela förra veckan var Sanna här och härjade och nu har Agge börjat
jobba för sommaren, och att jag då inte har någon sysselsättning
stör mig lite. De flesta jobbar ju, eller iaf ska börja jobba snart.
Men imorgon kommer Daniel hit och cilla kommer hem från Malmö
för att fira lite midsommar, som förövrigt kommer att bli awesome! :D
Millan och jag ska planera hela morgondagen och se till att det blir kung.

Fick veta att jag klarat 5/6 moment i slutkursen idag. Den 6e har jag
inte fått någon respons på än men jag hoppas det blir ett G där med.
Blir det ett G där med kan jag säga check till 2 år av min utbildning!


En liten funderare! Vad gör jag och agge på denna bild som är så
intressant för många?



Kommentarer
Postat av: Ronja

Vi måste ta oss en utekväll på Harrys något efter midsommar! Är sugen på att festa loss! :)

2011-06-22 @ 20:13:22
URL: http://ronjawe.blogg.se/
Postat av: Angelica

haha, vad kul det ser ut när du, jag och agge står på ena sidan (jag står väl lite snett) och alla killarna på andra och kollar :D

2011-06-23 @ 01:01:03
URL: http://angelicaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0