DET HÄR MED ATT GÅ PÅ BIO.


Jag går sällan på bio. Senast jag var på bio var i Boston.
Men jag tror att jag kommit på varför jag sällan går.
Igår var jag, agge, cilla, bralle, sanna och pet på bio och såg
Hur många lingon finns det i världen? Jättefin film och helt Ok.
Men när ett fjortisgäng sitter och förstör hela filmen med prat
och onödigt skratt och bara skratta rakt ut för att de är
utvecklingsstörda med i filmen så ville jag skjuta någon tillslut.
Noll respekt till oss andra!!!!!!!!


Ikväll blir det middag hemma hos Sanna med tjejerna.
En utgång blir det på det med :)

Kommentarer
Postat av: Ronja

Jag håller med!! Det är det värsta med bio, fjortisarna som fnittrar och pratar hela jävla tiden. Vilka idioter som dessutom skrattar när det är utvecklingsstörda människor med. Varför gick dom ens på den filmen kan man undra?? Upprörande till tusen :(:(

2011-03-26 @ 21:46:41
URL: http://ronjawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0