RAKT I PANNAN!


Idag på praktiken alldeles innan jag skulle börja min lektion frågar en flicka mig..

- Har du barn?
- Nej, jag har inga barn.
- Hur gammal är du då?
- 22
- va? Då ska man väl ha barn?
En pojke kommer in och säger
- Ska du ha barn?
- Nej, jag ska inte få barn och jag har inga barn, haha!
Flickan fortsätter...
- När ska du skaffa barn då?


Kände att det var dags att bryta och köra igång.
Vet inte annars hur detta skulle kunna ha slutat eller hur jag skulle kunnat ta mig ur.
Kan ju iaf konstatera att:
Ändra ser jag ut att vara med barn?
Eller så förväntas det nu förtiden att man ska vara mamma vid 22års ålder.

Kommentarer
Postat av: Angelica

haha, söta barn!

2011-03-12 @ 14:23:11
URL: http://angelicaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0