TRÖTT TJEJ!


Helgen blev riktigt lugn, en vit helg med andra ord. Hyffsat nöjd!
I fredags hängde vi i Vikingstad hela kvällen och i lördags hade jag
och agge riktigt lördagsmys med pizza, melodifestivalen och film :)
Söndagen drog jag själv till Vikingstad då det var fotboll på tv här!

Idag började min vfu som ska pågå i två veckor. Full fart på en gång.
Imorgon ska jag hålla en lektion i matte, ska introducera ental och
tiotal. På onsdag ska jag börja med min uppgift och läsa saga!
Undra när nervositeten och prestaionsångesten ska förvinna?

Just nu är jag väldigt trött och kommer nog vara i minst 2 veckor!

Kommentarer
Postat av: Ronja

Du kommer fixa det galant!

2011-03-07 @ 20:03:15
URL: http://ronjawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0