ARTONDE MAJ!


Pappa ringde förut och oj vad jag fick en saknadkänsla till han och mamma!
Det blir lite så när det dröjer mellan samtalen och när man blir lite förvånad
sådär över samtalet på kvällskvisten. Men snart så ses vi :)

Dagarna rullar på allt fortare känns det som och mina tre veckors praktik är
snart över. Som tur är har jag fått jobba lite med så lite pengar kan rulla in
på kontot. Sen är det väl bara två veckor tills sommarlov och allt vad det innebär.
Känns lite konstigt faktiskt. Det har gått så fort efter jul. Beror nog på att jag
räknar ned lite omedvetet tills Nicke åker till USA! Inte en dag som jag ser så
jättemycket fram emot men självklart tycker jag det är roligt för hans skull :)

NU är det BB och sen sova antar jag. Snart helg igen och då blir det FääÄzt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0