HM


Ingen motivation!
Men känner ändå att jag inte behöver den så mycket mer då jag har varit
så flitig att jobba med mina uppgifter i förväg så de ligger i stort sätt klara.
Vilket betyder att jag bara behöver vänta in inlämning och redovisning! Så
på ett sätt har jag tagit sommarlov nu :) Och det känns hur bra som helst.

Idag sprang jag på stan, själv, och köpte med mig hem ett par nya svarta
jeans då mina är totalt utslitna, och en ny svart klänning. LÅng så klart.
Jag har fått dille på långklänningar. Så praktiskt. Kan ha det till vardags och
när man vill vara lite finare och man behöver inte visa benen :P
Någon mer än jag som gillar långklänningar nu till sommaren?

Bland annat denna hänger i min gerderob!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Det är så fint! Jag har fått värsta thingen för långklänningar - men sjukt nog är det antagligen det enda min garderob inte innehåller.



F shoppingförbud, det börjar bli dags att hitta en :)

2011-05-27 @ 23:55:08
URL: http://angelicaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0