SOMMAR


Idag visar termometern 28 grader varmt! sjukt varmt är det.
Agge och jag la oss i trädgårdsföreningen men gav upp efter
1½ timme, då var det nära till panik! OK om man hade haft en
poll bredvid att svalka sig i. Men nej- JAG SKA INTE KLAGA!

Jag har sommarlov nu. Väntar bara på att det ska bli den 8.e
då jag har sista redovisningen. Men jag är klar med allt tills
dess så ja, jag har sommarlov :)

Agge är klar undersköterska nu, underbart för henne.
Ska väl fira henne ordentligt nu i veckan. Jag längtar
till jag är helt klar med allt, vilken känsla.

Hela veckan ska det bli fint väder. På lördag blir det fest :)
Stor fest med 60-70 personer, DJ, mat&dryck, ser fram emot.


Nu kanske jag ska åka på korpenmatch, måste bestämma mig - HEJ!

Kommentarer
Postat av: sanna

åååh, snart snart snart :D

2011-05-31 @ 18:34:58
URL: http://sannadee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0