....FORTSÄTTNING


Bilen blev godkänd, yes! Någon lampa som inte funkade precis som den
skulle men inget jag var tvungen att komma tillbaka för, det tackar vi för.

Filmerna som betades av imorse var de senaste Irene Huss-filmerna.
Det var riktigt skönt att lägga sig i soffan klockan 8 imorse med ett täcke
och lite frukost framför en rulle. Kanske borde börja med det istället för
att somna om!

Sen har dagen flytet på. Film-besiktning-handling-diskning-matlagning-städning-middag-How I met your mother- fotboll pågår!

Kommentarer
Postat av: Caroline mamma till Juni

Jag har inte hittat mig än, och jag tycker filmerna är sådär faktiskt. Tror inte att filmen med mig har kommit ut än.



Hoppas allt är bra i Linköping :) Jag vill också börja plugga nu!! Trivs du bra med ditt val? Kramis

2011-10-19 @ 21:35:59
URL: http://juniochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0