FRISÖRSKRÄCK!


Sitter med en liten grym huvudvärk i soffan och tittar på när Nicke spelar fifa 12
och pratar samtidigt i telefonen med Olle som också sitter och spelar fifa 12. Delar
information om hur deras matcher går, faktiskt rätt intressant och lyssna på! :P

Har en lånedator IGEN! Världens störta och klumpigaste med känns det som.
Ska det vara så svårt att fixa datorn en gång för alla? Verkar vara något med
alla datorer just nu. Känner flera som datorn har kraschat för, teknik inte alltid bäst!

Fick för mig att boka klipptid imorgon med. Passade på när Carro äntligen hade en
tid. Men direkt efter jag bokat smög en aning panik på mig. att gå till frissan är ju
inget jag njuter av då jag ständigt ångrar mig och typ vill dö efteråt. Fejkar till mig
ett leende på plats och fort jag lämnar salongen vill jag typ skjuta mig själv. Jag är
så feg när det gäller migg hår, och därför ser det väl så jävla tråkigt och fantasilöst
ut också. Har ju en fundering på att klippa av det lite, inte jättekort men kortare, typ
axellångt!? Vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: Ronja

Axellångt tror jag kommer passa dig riktigt bra :)

2011-10-14 @ 07:57:03
URL: http://ronjawe.blogg.se/
Postat av: Carro

Kör, bara kör! Det växer alltid ut igen, säger hon som haft alla färger och ALLA längder.. ;)

2011-10-14 @ 11:51:20
URL: http://carros80.blogg.se/
Postat av: Tanja

Nu ska jag säga emot haha men du är snygg i längre hår :D!

2011-10-14 @ 12:13:52
URL: http://tatsiananestserava.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0