LITE GNÄLL PÅ ONSDAGSKVÄLLEN

Idag har jag ett tydligt exempel på hur detta jävla höstväder kan ställa till det. Prognosen har visat att vi ska ta vara på solen och värmen denna vecka, troligtvis för sista gången. Helgen ska bjuda på 20 grader och sol, så också idag då Vidingsjöskolan hade friluftsdag. Tydligen klädde jag inte mig efter vädret och inte fan var det sol och varmt heller. Förbannat kallt och blåsigt! Som tur var jag inte själv om denna usla klädsel, en lärare gick i shorts.. så han tog väl priset ändå..
Imorgon ska jag testa på ett pass som heter Just Dance, haha. Kan bli mycket intressant. Jag tycker ju Zumba var riktigt roligt och hoppas på att detta ska vara minst lika roligt. OM så ska jag försöka gå på det varje torsdag. Har ju hört att dansa är bra träning :P
Någon som är bra på bloggdesign? SÄG TILL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0