SKA DET VA, SÅ SKA DET!

Mötte upp Cilla på stan idag för en liten tur, en fattig sådan både pengarmässigt och fyndmässigt för min del. Cilla däremot hittade lite fint att kunna piffa upp sig med till helgen :) Helgen ser jag framemot, hu taggiz är man om jag, Anna Malin Therese Östlund köper svartvinbärsvin? Första agge sa: " Du kommer ju bli för bakis på det där, du kommer må skit" Okej kände jag, det är ju det värsta jag vet med att dricka, men köpte den ändå. Tolkar jag som att jag har en bra inställning till vad som komma skall ändå :)

Kommentarer
Postat av: Ronja

Hua! aurora söp jag, elin p, sara, pattis och elin b oss fulla på som ägg hemma hos saras ex jocke. Hoppas du får en rolig helg iaf :). Vad ska ni hitta på?

2012-04-24 @ 18:16:41
URL: http://ronjawe.blogg.se/
Postat av: Backman

Agge är en klok människa !

2012-04-25 @ 13:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0