MITT 2012

 
Sista dagen på detta år imorgon. "Det kan hända mycket på ett år"- frasen är något jag instämmer med tillfullo när det gäller 2012. När jag tittar tillbaka så är det tråkiga saker som kommer upp först, men självklart har detta år övertaget med roliga stunder som inte får glömmas bort!
 
Lite bilder från året i blandad ordning
 
.
Drog till Amsterdam med fantastiska vänner!
 
Blivit en del häng och krogbesök.
 
Besökte Skiathos, underbar ö
 
Plugget fortsatte och checkade av termin 6 och snart 7
 
Tog farväl av mormor och siri :(
 
Hade en kanonsommar med bland annat Gatufest i Sundsvall och Midsommar i Alorp!
 
Ställde upp i korpfotboll 
 
Var på dop för lilla Fanny

Jag hoppas år 2013 blir ett bra år på alla sätt och vis. En ny start på livet!
Men först ska året firas av med härliga tjejer över middag och lite festligheter.
GOTT NYTT ÅR ALLA! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0