ONSDAGEN BJUDER PÅ JOBB!


Jobb på schemat! Var lite av en surprise igår då jag kollade mejlen. Ska till Örtomta förskola som ligger åt det hållet jag aldrig har åkt så vet inte riktigt vart jag kommer att hamna. Har kollat på hitta.se ett antal gånger nu för att minska chansen för att jag ska åka fel. Men det blir nog bra, förskoledebut sen praktiken på gymnasiet! Jag kommer eller JAG VET att jag kommer vara trött när jag väl är hemma.

Nicke påpekade senast igår innan jag visste om att jag skulle jobba.
"Hur ska du klara av en 40-timmars vecka sen?"

Just nu ställer jag samma fråga till mig själv! Att plugga kan vara segt, litteratur ska läsas och uppgifter göras men på senaste tiden vågar jag säga att plugga är jävligt chill också :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0