SOL GÖR MIG GLAD!


När solen kommer fram och det finns inte en gnutta snö infinner sig vårkänslorna direkt! Idag har jag tvättat och städat och där i mellan har jag hunnit med en promenad i vårsolen. Gött att kunna gå i fleecejacka! Blev lite av en vårstädning, vilket jag menar då verkligen städning. Fan vad noga jag har varit. Tvättat alla plädar så de är klart med för användning till alla balkonghäng! Jag känner att våren är påväg nu :)

Nu är jag helt slut och har jätteont i fötterna men tror ändå att jag ska dra mig mot gymmet och köra mitt vanliga torsdagspass. Dock är Just Dance iställt och ska ersättas med arobicdance?? Ingen aning men det blir nog bra! Sen ska jag bara kura in mig i min nytvättade filt i soffan och glo på lite skilda världar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0