VILKEN START PÅ VECKAN!


Vilken dag detta blev!
Skola mellan 8-15 och BARA föreläsningar. Trött i huvudet var bara förnamnet. Kaffe sisådär vid 9 var mycket viktigt för att orka fram till lunch. Sånna här dagar är man ju inte direkt bortskämd med :P Men jag ska inte klaga, imorgon är det labb i typ 1 timme, sen är jag ledig fram tills fredag :) Blir väl att läsa hemma lite är tanken.

Väl hemma dog jag lite i soffan, powernapade 45 min innan det var dags för veckans första träningspass. Idag blev det lite Zumba på Actic i sjukaste tempot. Mitt vatten var slut efter uppvärmingslåtarna^^ mmmmhmmmm. Men det var kul, jag gillar danspassen :)

Agge kommer hit snart för lite kaffe. Ska se "Får vi följa med". Förra veckan var dom i Sundsvall och jag tror att de är i Linköping denna gång :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0