VI HAR ETT FÖDELSEDAGSBARN IBLAND OSS.


Idag var man åter i skolbänken en snabbis, är ledig igen nu fram tills tisdag då jag har min sista redovisning i denna kurs. På fredag väntar tentan och sen är jag klar med Norrköping, Kung! Men jag ska inte skryta alltför mycket om min ledighet då det må bli en del tentapluggande för min del. Ska hem till Michaela redan imorgon och sitta några timmar och få rätsida på allt.

Idag fyller Agge år, 23! och jag har fått stränga order av min mor att skämma bort henne lite. Så ikväll blir det en god middag här hemma och tårta till efterrätt. Okej, jag ska inte heller skryta om det som om det var jag som skulle göra hela middagen och tårtan själv, he he he. Men det blir säkert gott :)

Imorgon ska vi fira Agge lite extra. Kommer lite folk hem till henne och sen blir det utgång för det som vill och kan :) Jag är nog en av dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0