TISDAGSKVÄLL

 
Detta kan ju ha varit den regnigaste, gråaste och tråkigaste dagen hittills. Kan ju iofs bero på att jag haft fullt upp ett tag nu och just nu händer inte alls mycket. Åkte till och med upp till universitetet idag och lämnade tillbaka några böcker OCH lånade nya som jag småskuggade igenom framför tvn... Ofta att jag pluggar mer nu när jag har sommarlov än vad jag gjort senaste halvåret. Men tycker själv att jag är ganska duktig, slipper jag göra det sen i höst... Jag menar, har ju inte direkt fullt upp med jobb åså, hehe
 
Har dock bestämt att jag ska ta en sväng på stan imorgon och handla upp mitt kicks-presentkort som jag fick julen 2010 tror jag, det är dags nu. Hoppas att få med mig sällskap för lite fika med. Var så länge sen vi sågs nu, 2 dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0