EN DAG NÄRMARE HELG

sitter i soffan och känner mig helt död i kroppen efter ett danspass på Actic. Ska bli kul att få ny koriografi snart, för nu sitter det här och blir lite tjatigt :P ( hör vilken danstjej jag blivit) hehe. Men det är kul, skönt att ha något bestämt varje vecka!

imorgon är det fredag och sista skoldagen för denna vecka, skööönt! Helgen är lite oklar faktiskt. Åt lunch med gamla gruppen idag och självklart kommer man in på fest och om någon annan är sugen är det ju svårt att själv inte bli det. Men vi får se, mina planer var spikade åt det lugna hållet. Men man kan ju ändra sig!

Man märker att sommaren börjar närmar sig när alla planer och funderingar på VAD SKA VI GÖRA I SOMMAR? dyker upp. just nu är två grejer typ bestämda och ena är att dra en helg till Göteborg och glassa lite. Längtar till sommaren nu och lite sommarlov!

Nu ska jag duscha, äta lite och se 90210 och BB, HÄÄÄÄÄÄJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0