REDAN SÖNDAG

Varför ska helgen gå så fort och veckan så lååååångsamt? Hade iaf behövt en dag till att vila upp mig på, även om jag inte gjort annat denna helg. Dissade fest på grund av trötthet och huvudvärk, vad händer? Jo, bara att konstatera att min kropp inte är van det här med att ha ett arbetsliv. Att kliva upp 7 varje dag och faktiskt inte ha en lugn stund fram tills man är hemma igen och deckar i soffan. Ny vecka på praktiken imorgon och den lär inte bli lugn. Lektioner ska hållas och planering ska skrivas. Men satan vad roligt det är också :)

Söndagen fick bestå av en runda på stan med skoinköp, fika på coffee house , lite plugg och en film...


Kommentarer
Postat av: sanna

jag vill se bild på nya skor ! Jag måste köpa nya och vet inte alls vad jag ska köpa :)

2012-10-01 @ 19:49:30
URL: http://sannadee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0